איך אפשר להוזיל את הארנונה?

אל תתפשרו על מקצועיות, תנו למומחים שלנו לטפל בכם!

ארנונה היא מס המוטל על רכוש. הוא מוטל על ידי הממשלה על נדל"ן וקרקעות. חלק זה דן כיצד הופחתו מס רכוש בכמה מדינות בארה"ב. ארנונה מוטלת על מקרקעין וקרקעות, אך ניתן להטיל אותם גם על רכוש אישי כגון כלי רכב, סירות, מטוסים ואפילו תכשיטים. גובה ההכנסות של המדינה מארנונה תלוי בסוג הנכס הממוסה ובשוויו. המבוא נותן מידע כללי על מה הכוונה ב"מס רכוש" וכיצד הוא פועל באופן כללי. מס רכוש הוא תורם מרכזי להכנסות הרשויות המקומיות. כדי להפחית את הארנונה, הרשויות המקומיות מנסות להעלות את ערך הנכס באמצעות השקעה בתשתיות ציבוריות. זה הוביל לעלויות גבוהות יותר לבעלי בתים וגם גרם לאנשים רבים לעזוב את העיר. הסיבה לכך היא שהם אינם מסוגלים לממן את הדיור שלהם יותר בשל תג המחיר הגבוה עליו. על מנת לממשלות מקומיות ולבעלי בתים כאחד, צריך להיות סוג מסוים של הפחתה בארנונה לבתי מלאכה. אחת הדרכים שניתן להשיג זאת היא על ידי הגדלת ערך הנכס על ידי השקעה בתשתיות ציבוריות.

מס רכוש

מס רכוש הוא המקור העיקרי להכנסות הממשלה. הוא נאסף על ידי ממשלות מקומיות ומופץ לרמות שלטון אחרות. על מנת להפחית את הארנונה, חלק מהמדינות והעיריות הטמיעו תקרת מס על מנת להגביל את כמות ההכנסות שהם יכולים לגבות מארנונה. ברוב המקרים, מכסים אלו נקבעים על אחוז קבוע משווי השוק של הנדל"ן, מה שאומר שאין שינוי אמיתי בכמה הכנסות ממשלות יכולות לגבות מארנונה. מאמר זה דן כיצד מדינות ועיריות מיישמות את תקרת המס הזו וכן את הסיבות שלהן לכך. הוא גם בוחן כמה חלופות להורדת ארנונה תוך התמקדות במקורות מימון חלופיים. חלק זה דן כיצד מדינות ועיריות יישמו תקרת מס על מנת להגביל את כמות ההכנסות שהם יכולים לגבות מארנונה מס רכוש הוא סוג של מיסוי המוטל על מקרקעין ורכוש אישי. הוא משמש לעתים קרובות כאמצעי למימון שירותים ציבוריים או כדרך לגייס הכנסות. ארנונה חשובה לכלכלה המקומית, אך עלולה להיות קשה לאזרחים לשלם. בארצות הברית, מס רכוש מספק כשליש מההכנסות של המדינה והמקומיות. בשנת 2018 הודיע ממשל טראמפ על תוכניות להפחית את הארנונה ב-1%. זה היה מהווה הפחתה משמעותית עבור אזרחים אמריקאים רבים שנאבקים עם הכספים שלהם.

הארנונה 

הארנונה היא היטל כספי המוטל על ידי הממשלה על מקרקעין. זה מחושב כאחוז משווי הנכס. הוא נגבה הן על נכסים למגורים והן על נכסים מסחריים. מיסי רכוש נגבים על ידי הרשויות המקומיות ברוב מדינות העולם, כאשר מדינות מסוימות מטילות מס כללי על כל פעילות כלכלית, הנקרא לעתים קרובות מס צריכה או מס ערך מוסף (מע"מ). במדינות אחרות, כמו קנדה ואוסטרליה, ארנונה מוטלת רק על נכסים למגורים. מיסי רכוש אינם מוטלים בדרך כלל בשני תחומי שיפוט עיקריים: הונג קונג ומקאו. תפקיד הארנונה בממשלה הוא לממן את פעילות הממשלה.

תוכן עניינים
אודותינו

החברה המובילה בארץ לייעוץ, ליווי ומידע בכל התחומים הקשורים לפירוק חברות!

מעל ל10 שנות ניסיון בתחום ומאות לקוחות מרוצים, השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

חייג עכשיו!