איך להתחיל להשקיע נכון בבורסה

אל תתפשרו על מקצועיות, תנו למומחים שלנו לטפל בכם!

מעוניינים בשוק ההון אך לא מבינים בזה דבר? רוצים ללמוד עוד כיצד להשקיע בבורסה או לבחור בית השקעות מקצועי? כאן תקבלו את כל הידע שאתם צריכים בשביל להתחיל ולסחור בשוק ההון ולהתנהל נכון במסגרת מסחר עצמאי! נסייע לכם להבין איך הדברים עובדים, נספק לכם מידע על השקעות בבורסה למתחילים וכל הכלים והשירותים שאתם צריכים כדי לשחות בים הזה בהצלחה!

קצת על מניות והשקעה בבורסה

מניות הן למעשה ניירות ערך המעניקים לבעליהם זכויות בעלות על חברה ציבורית שמונפקת בבורסה. מדובר על נתח אמיתי של העסק, ובמידה ואתם הבעלים של כל המניות של עסק מסוים, זה אומר שאתם שולטים על רווחי העסק. שוק המניות מתייחס לאוסף כל המניות אותן ניתן לקנות ולמכור על ידי הציבור הרחב במגוון בתי בורסה שונים. כל מי שרוצה ללמוד השקעות בבורסה למתחילים צריך להבין שמניה היא חלק גדול מהעניין.

מניין המניה מגיע?

חברות ציבוריות שמנפיקות מניות על מנת לקדם ולממן את עסקיהן. המשקיעים שמעריכים כי עסק מסוים עומד לשגשג בעתיד קונים את הנפקות המניות של אותה חברה או עסק. הם מרוויחים דיבידנדים, ערכים שמתחלקים בין כל בעלי המנויות של החברה, והם יכולים כמובן לעקוב אחרי המצב הרווחי של העסק.

שוק המניות מאפשר לאנשים המחזיקים במניות בחברה מסוימת למכור אותן למשקיעים אחרים שרוצים לקנות אותן. עולם המסחר הזה מתרחש בבורסה במסגרת מסחר עצמאי, כמו למשל נאסד"ק. עד לא מזמן היה צורך ללכת לבניין פיזי של הבורסה כדי לעשות זאת, אך כיום אפשר לעשות הכל דרך האינטרנט ואפליקציות.

מהם הצעדים החשובים ביותר לפני שמתחילים להשקיע?

בררו עם בתי ההשקעות שלכם במסגרת מסחר עצמאי לפני שאתם קונים את ההשקעה הנכונה! ההתחלות הן הכי קשות ומסובכות, כל שכן כשמדובר במניה הראשונה. כל אחד יכול לצפות ולקוות שמניה מסוימת תהיה במגמת עליה בזמן הקרוב. אם אתה בונים על הצלחה בהשקעה של מניות מחברה אחת, תצטרכו לעשות הרבה עבודה מקדימה ולבחון היטב את מגמות העלייה שלה לפני שאתם בוחרים להשקיע בה.

להימנע ממניות בודדות

בתור מתחילים, כדאי לבחור מסחר עצמאי עם סל של מניות בעלויות נמוכות, להתחיל בקטן, ורק לאחר מכן להשקיע יותר ויותר. בחירה של מניה בודדת לא תהיה רווחית. כדי למקסם רווחים, כדאי לבחור בסל גדול של מניות כך שאם מניה אחת תיפול מבחינה רווחית, מניות אחרות במגמת עליה יכפו על זה.

תהיו מוכנים לקבל תקופות שפל

כשמלמדים השקעות בבורסה למתחילים או מסחר עצמאי צריך לציין גם את הצדדים האפלים של שוק ההון. שוק הבורסה והמניות תמיד נמצא בגלים של עליות ומורדות. לפעמים חברות מצליחות יותר ומצליחות פחות, לא תמיד ניתן לנבא את זה – מגפות, מלחמות, קיצוצים וכדומה הם רק חלק מהדברים שיכולים להשפיע ברמה כלל עולמית על מצב המנויות והחברות הציבוריות השונות. מכיוון ששוק המניות תמיד יכול להשתנות ואפילו בשינויים חדים, עליכם לקחת בחשבון שעלולים להיות לכם הפסדים מפעם לפעם.

כל עוד אתם בוחרים לגוון את תיק המנויות שלכם, כל מניה בודדת שבבעלותכם לא אמורה כל כך להשפיע ברמה דראסטית על התשואה הכוללת שלכם.

תוכן עניינים
אודותינו

החברה המובילה בארץ לייעוץ, ליווי ומידע בכל התחומים הקשורים לפירוק חברות!

מעל ל10 שנות ניסיון בתחום ומאות לקוחות מרוצים, השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

חייג עכשיו!