משרד עורכי דין עומרי שטרן – הלקוח לפני הכל!

אל תתפשרו על מקצועיות, תנו למומחים שלנו לטפל בכם!

מה הדבר הראשון שאתם מצפים מעורך הדין שאליו פניתם? לכל עורך דין יש את המדיניות שלו, בטח כאשר זה נוגע לייצוג נאשמים פליליים. משרד עורכי דין עומרי שטרן הוא משרד מיומן המתמחה בייצוג בתחום זה. הצוות של המשרד עובד ימים כלילות כדי שלכל אחד מהמיוצגים יהיה אל מי לפנות. ברגע שהשמיים קורסים עליכם תצטרכו רק קרן אור קטנה שתוביל אתכם למסלול הנכון. עם האנשים הנכונים שיתלוו אליכם לתהליך תראו כי מה שהיה בלתי אפשרי יהפוך לאפשרי.

 

עומדים מאחורי הלקוח בכל מצב

בין אם אתם חפים מפשע או אשמים תרצו לדעת כי יש מי שעומד מאחוריכם בהקשר הזה. גם מי שעשה טעות אחת לא אמור להרגיש כי כולם מתנכלים לו בכל מקום שהוא יגיע אליו. משרד עורכי דין עומרי שטרן נמצא תמיד מאחורי הלקוחות בכל מצב ובכל סיטואציה. עורכי הדין המומחים ידאגו לספק לכם את הטיפים הנכונים בהתאם לתמונת המצב הקיימת. מיותר לציין כי כל מקרה נשקל לגופו, כל סיטואציה היא לגמרי שונה. ברגע שיש גיבוי מלא תראו איך הכל הופך להיות פשוט וקל פי כמה.

 

זמינות מיידית מסביב לשעון

יש לכם שאלה שתרצו לקבל עליה תשובה? לאורך המשפט הפלילי יכולות לצוץ להן המון שאלות. מדובר על תהליך שיכול לקחת זמן, לכן תרצו לדעת שיש עורך דין שזמין לכם. משרד עורכי דין עומרי שטרן שם דגש על הזמינות של הצוות עבור הלקוחות השונים. כל לקוח יכול לדעת כי יש מישהו מהצוות במשרד שישמח לענות לו בכל עניין ובכל סוגייה. גם אם השאלה היא שאלה מובנית מאליה, טוב שיש מי שיספק לכם תשובה. זה מה שעושה את ההבדל בין משרד בוטיק לבין משרד גדול.

 

ליווי של הלקוח כבר מההתחלה

במשרד עורכי דין עומרי שטרן הלקוחות מקבלים ליווי אישי של עורך דין מתחילת הדרך. חשוב לבנות את החומה בצורה נכונה כדי למנוע ממנה לקרוס בשלב מתקדם יותר. אם היסודות יהיו חזקים, אפשר להגיד בפה מלא כי הסיכויים הופכים להיות מעולים. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לקבל ליווי של עורך דין כבר בשלב החקירה הראשונית במשטרה. עם ליווי אישי מההתחלה תבינו כי יש מי שנלחם כדי שלא תמצאו את עצמכם מאחורי סורג ובריח.

 

שכר טרחה משתלם ואטרקטיבי 

המון לקוחות חוששים מהיום שבו הם יצטרכו לשלם לעורך הדין על העבודה שלו. משרד עורכי דין עומרי שטרן עושה את מירב המאמצים כדי לגבות שכר טרחה סביר. כזה שמצד אחד ישקף את העבודה, אך מצד שני לא יעשה ללקוחות חור בכיס. הרצון לחשוב על הלקוח לא קורה רק במהלך הדיונים בבית המשפט, אלא גם בהקשר של שכר הטרחה.

תוכן עניינים
אודותינו

החברה המובילה בארץ לייעוץ, ליווי ומידע בכל התחומים הקשורים לפירוק חברות!

מעל ל10 שנות ניסיון בתחום ומאות לקוחות מרוצים, השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

חייג עכשיו!