שירותי ראיית חשבון

אל תתפשרו על מקצועיות, תנו למומחים שלנו לטפל בכם!

שירותי ראית חשבוןלמי נדרשים שירותי ראיית חשבון ומתי בדיוק הם נדרשים? שתי שאלות אלה הינן בעלות משמעות רבה. שירותי ראיית חשבון נדרשים בעיקר לעצמאיים ובעלי עסקים, אם כי גם שכירים יכולים להיעזר מפעם לפעם בשירות כזה, למשל כאשר רוצים לבדוק אפשרות לקבלת החזרי מס.

מתי בדיוק נדרשים לעצמאיים ולבעלי עסקים וחברות שירותים חשובים של ראיית חשבון? שירותים אלה נדרשים בכל רגע נתון – גם בהקמת עסק חדש, גם כאשר רוצים להגדיל את היקף הפעילות של עסק קיים, גם כאשר רוצים לצרף שותף לעסק.

בנוסף, שירותים חשבונאיים וייעוץ עסקי של רואה חשבון נדרשים לא פחות גם כאשר מדובר בעסק בקשיים. אם עצמאי מגיע למצב שבו הוא לא יכול לשלם חובות, אם הנושים מתדפקים על הדלתות וישנם עיקולים וצרות נוספות – רואה חשבון יוכל לסייע בהליכי פשיטת רגל, כינוס נכסים וכדומה.

עסק חדש נולד צריך ראיית חשבון

מי שלא רוצה להגיע לקשיים עסקיים ומי שלא רוצה להסתבך עם רשויות המס אפילו לפני שהעסק התבסס, ייעזר ברואה חשבון טוב כבר בזמן ייסוד העסק. במה הדברים אמורים? למשל בקבלת החלטה לגבי אופי העסק וטיבו מבחינה חשבונאית.

האם אתם מכירים את ההשלכות ואת ההבדלים שבין עסק שמוגדר כעוסק מורשה לבין עסק המוגדר כעוסק פטור? האם אתם באמת מבינים מהן ההשלכות העתידיות של הגדרת העסק בתור שותפות לעומת הגדרת העסק כחברה? ומהם בדיוק ההבדלים בין הגדרת עסק כחברה בע"מ לעומת הגדרה של ישות חשבונאית כעמותה או כמלכ"ר? שירותי ראיית חשבון יוכלו לעזור כבר בנקודה זו. הגדרה נכונה של טיב העסק תוכל לאפשר התנהלות נכונה יותר ולפעמים גם שימוש בהקלות מס ייעודיות.

הקשר מול הרשויות בעזרת ראיית חשבון

היבט חשוב שטמון בשירותי ראיית חשבון עבור עצמאיים או עסקים הינו הקשר השוטף עם הרשויות. עסק מתנהל לא רק מול לקוחות, ספקים, בנקים. כל עסק צריך להסדיר במועד את הגשת הדוחות וביצוע התשלומים השונים לכל הרשויות הפעולות בארץ.

מס הכנסה? ביטוח לאומי? מע"מ? אלו לא רק גופים בירוקרטיים אלא גם גופים שמצפים לקבל דוחות שונים במועד, ללא עיכובים. יש צורך לנהל רישום מדויק של תנועות כספיות ולא כדאי להסתבך עם איחורים בתשלום, קנסות, פיגורים, זימונים לחקירות. משרד לשירותי ראיית חשבון אמור לטפל עבורכם בכל הנושא החשוב הזה. מי שיתרשל בכך ויזלזל, מי שלא יתייעץ עשוי לשלם על כך מחיר יקר.

מימון וגיוס הון

עסקים רבים שנכשלו והגיעו למצב של פשיטת רגל או חדלות פירעון למעשה לא הבינו באמת כיצד פועל העולם העסקי, כיצד של להתנהל מול מתחרים ואיך לעשות שימוש נכון בפתרונות מימון שונים, כיצד יש לגייס הון. שירותי ראיית חשבון מבחינה זאת יכולים להיות מהותיים מאוד.

תהליך נכון מול חברות אשראי ובנקים, קרנות מימון והנפקות בורסאיות, יאפשר לעסקים להתבסס ולהתרחב. ייעוץ עסקי בנקודת הזמן הנכונה תוכל להפוך עסק כושל לעסק מצליח. יש גורמים שיכולים לסייע גם לעסקים בקשיים ולא – אנחנו לא מדברים על השוק האפור.

כמובן, שגם אם לעסק אין הצדקה כלכלית יש צעדים שניתן לעשות, ויש לבצע אותם נכון. הגשת בקשה לפשיטת רגל, הכנסת מסמכים בתהליך כינוס, ייעוץ בקשר לחקירות יכולת – כל אלה הינם היבטים לא פחות יסודיים וגם בהם – רואה חשבון יוכל לסייע.

יש לכם חברה חדשה? רוצים להתחיל לפעול כעצמאיים? צריכים מישהו שיטפל בתכתובת עם הרשויות או שיטפל במשכורות לעובדים? הנושים לוחצים ואתם עומדים מול חקירות יכולת או זקוקים להלוואה עסקית מהירה? שירותי ראיית חשבון יספקו לכם דרכי פעולה מתאימות, יעילות וחכמות.

שירותי ראית חשבון
תוכן עניינים
אודותינו

החברה המובילה בארץ לייעוץ, ליווי ומידע בכל התחומים הקשורים לפירוק חברות!

מעל ל10 שנות ניסיון בתחום ומאות לקוחות מרוצים, השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

חייג עכשיו!