קצת לפני שמפרקים את העסק – האם אתם משלמים יותר?

אל תתפשרו על מקצועיות, תנו למומחים שלנו לטפל בכם!

העסק רץ כמו שצריך ומכניס לא מעט כסף אבל התשלומים גבוהים ומכבידים ואפילו חשבתם על סגירת העסק? זהו הזמן הנכון לבצע בדיקה שתבחן האם אתם משלמים יותר כסף עבור שירותים מסוימים, אם כן – ישנם כלים שונים שיסייעו בחיסכון, אילו? כדאי להמשיך לקרוא.

 

הסיבות לפירוק עסקים וחברות

נתונים שונים על עסקים בעשורים האחרונים מלמדים שמרבית העסקים נסגרים בשנה הראשונה לפעילותם, אך גם עסקים ותיקים יכולים להיקלע לקשיים שונים, במיוחד כאשר הם גדלים וההוצאות שלהם גדלות כחלק מתהליך טבעי של הגדילה. זוהי אחת הסיבות השכיחות לסגירת עסקים וחברות שכן ההוצאות יכולות להכביד במיוחד. לעיתים קרובות הסיבות יהיו פשוטות למדי, הן גם יכולות להיות ברות טיפול במידה ומצליחים לשים את היד על הבעיה.

לדוגמה, עסקים וחברות רבות משלמים תשלומים מיותרים מאוד עבור אשראי, כשהיו יכולים ליישם אפשרויות שונות לסליקה שהיו מפחיתות משמעותית אתה התשלומים. כמו כן, כשהעסק לא בודק מראש את עלויות הייצור, את עלויות חומרי הגלם או את המחירים האמיתיים של שוק המוצרים שהם מייצרים או מייבאים, עלולות לצוץ לא מעט בעיות. גם כאשר עסק לא מחשב נכון מיסוי או לא מכיר לעומק את הזכויות השונות שיש לו בהנחות או הטבות שונות גם במס וגם בנושאים אחרים – מדובר על מתכון להידרדרות של העסק עם הזמן והבחירה להפסיק את פעילותו.

 

מה ניתן לעשות כדי לצמצם את ההוצאות המיותרות?

ניתן לפעול מראש כדי לצמצם הוצאות מיותרות, אחד הגורמים שאמור לסייע לעשות זאת הוא רואה החשבון שמחזיק בידע הנרחב של ייעוץ מס. רואה החשבון יכול לזהות את המקומות והפריצות בחוק שיאפשרו להפחית את תשלומי המיסים, הוא יכול לסייע לבצע תכנון מס ראוי ולבדוק לעומק היכן וכמה הנחות והטבות העסק יכול לקבל עבור שירותים מסוימים או בפעילות מסוימת שהוא מבצע. רואה החשבון גם אמון על בדיקה מעמיקה של ההכנסות וההוצאות ועליו להצביע על בעיות שונות אותן הוא מאתר.

גורם נוסף שיכול לסייע הוא יועץ ארגוני שייקח את כל תיק העסק ויבחן לעומק תהליכי ייעול שניתן להטמיע, למשל תוכנות טכנולוגיות שיסייעו לייעל ולעקוב אחר העבודה, תוכנות שיעשו סדר בניירת ובהוצאות ואף יחסכו בכוח אדם.

 

כיצד שירותי סליקה יכולים לסייע?

עוד שירות שיכול לסייע רבות בניהול השוטף של נושא התשלומים הוא שירות סליקה מקצועי. לעסקים קטנים ובינוניים פתרונות הסליקה מאפשרים ניהול נבון שלא מצריך כוח אדם נוסף, התשלום נעשה בעמלות על מכירות שמבוצעות בפועל, התנאים נוחים וישנה מערכת שלמה שמסייעת לתפעל את המכשיר. כך יכול העסק להציע מכירות באינטרנט או מכירות ידניות באמצעות כרטיס אשראי וקיימת גם אפשרות להקים דף מכירה אינטרנטי ללא צורך בהקמת אתר שלם.

כשבוחרים חברת סליקה יש לוודא שמדובר בחברה אמינה, ותיקה ובעלת יכולת להציע שירות לקוחות וגמישות תוך אבטחת נתונים גבוהה. מומלץ למצוא חברה שיש לה יכולת להציע מגוון חבילות סליקה, כאלה שמתאימות לעסקים קטנים כמו בינוניים וגדולים ויש לבחון כמה אם בכלל הם דמי הקמת המערך שכן קיימים הבדלים משמעותיים בין החברות המציעות את השירות.

לקריאת מאמר בנושא תשלומים מיותרים לעסקים באתר "מאקו" לחצו כאן.

תוכן עניינים
אודותינו

החברה המובילה בארץ לייעוץ, ליווי ומידע בכל התחומים הקשורים לפירוק חברות!

מעל ל10 שנות ניסיון בתחום ומאות לקוחות מרוצים, השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

053-3543773